Refleksije sudionika | Movementherapy5R
Close

Refleksije sudionika

O ISKUSTVU NA RADIONICI…

“…moje putovanje kroz tišinu i kroz samu sebe, otvorilo je u meni bezbroj pitanja na koja sam spremna čuti odgovor!!!! Veselim se što ću imati priliku “upoznati se “…ili se samo vratiti tamo gdje pripadam…sigurna sam da sam “ja” puno više od onoga što trenutno vidim u ogledalu.”(I., Body parts,, 2011.)

“Radionica je bila jedno novo i vrlo, vrlo nevjerojatno iskustvo. Dobra ideja je pisati dnevnik, a što se tiče plesa, za to sam uvijek kad me nešto potakne, danas npr. uz čudan osjećaj velike tuge. Hvala na novim i uzbudljivim spoznajama u sebi i o sebi.”  (K., Body parts, 2011.)

“Kako je meni bio prvi put, potpuno sam iznenađena i oduševljena zatečenim, nekako mi se činilo u zadnje vrijeme da na ovom mom svijetu u kojem živim – više i nema novih stvari koje mogu istraživati (a znala sam da ih ima, dok si živ, na svijetu postoje neistraženi odjeljci samo nam nisu ili dostupni ili vidljivi.”) (T., Korak u nepoznato, 2011.)

“Ples uz bubnjeve mi je bilo nezaboravno iskustvo, a energiju koju sam osjetila je probudila u meni neku iskonsku u meni skrivenu snagu za koju sam naslućivala ali zapravo nisam znala da postoji… Shvatila sam da imam snage za puno energičnije stvari u životu, a ja životarim uljuljkana u bezličnu svakodnevnicu i kroz život prolazim na minimumu emocija i energije. Želim svakodnevni život proživjeti sa strašću i snagom koju sam osjetila u trenucima plesa uz bubnjeve.”( A., Korak u nepoznato 2011.)

“Tada i tamo, na toj radionici ispunjenoj bubnjanjem, postalo mi je kristalno jasno: moj život nema ritam, nema prirodnih ubrzavanja i usporavanja, moj je život vožnja u brzoj traci, 150 km/h. Tada i tamo sam shvatila da ukoliko želim ne samo pamtiti godine koje živim, nego i živjeti svjesno, da moram svu svoju pažnju i svoju svijest usmjeriti na Sebe. Kako na ono što se zbiva u glavi (a tu je često kaos), tako i na tijelo. Naročito na tijelo, koje očito ima neku posebnu vezu sa srcem.” (M., Koraku nepoznato, 2011.)

“Ples mi je otvorio novi prozorčić u životu i potvrdio da svojim vlastitim snagama i vjerom u sebe mogu postići čudo. Za mene je čudo to što sam ozdravila. Ples me ispunio samopouzdanjem. Imam još puno toga za napraviti, ali lijepo je znati da sav trud ima itekakvog efekta.”( M., Tijelo u pokretu 2011.)

“Žarim
Ebergiju
Unutrašnje
Sretne
Kraljice
Arhetipa”
M. (Ženski arhetipovi, 2015.)

“Iskreno sam zahvalna za sve te radionice, da sam upoznala svih, otvorila se u grupi, osjetila svoje mjesto, poštivala svoje tijelo i svoje osjećaje i opustila se. Nakon svake radionice sam se osjetila izuzetno dobro, osjećala sam mir, spokoj, zahvalnost i sreću. Hvala za sve trenutke i novo iskustvo.” (Ženski arhetipovi, 2015.)

“Duboki uvid koji je došao iz područja maternice, sam dobila da je ovakva praksa iznimno iscjeliteljska, istinita, moćna i da dopire do izvora naših rana i isjeljuje odmah.” (Ženski arhetipovi, 2015.)

“Ništa nisam očekivala, a ono što sam dobila je dragocjeno, a to je da sam u ovoj divnoj dvorani dopustila svaki pokret bez imalo “kočnica”.(“Moje tijelo, moj dom”, 2017.)

“Teorija je jedno, a praksa drugo!” (“Moje tijelo, moj dom”, 2017.)

O VODITELJICI…

“Sandra radi divne radionice plesa i iscjeljenja u pokretu: pleše se,  ali se i priča, dijeli, slika, oblikuje iz srca razne stvari koje pomažu u shvaćanju toga što se u nama zbiva, i sve to zajedno stvara magiju prihvaćanja nas sa svime što jesmo. Preporučam najsrčanije svima, bilo da već plešete, bilo da nikad niste plesali, jer je oslobađajuće na nježan način, puno poštovanja i ljubavi.” (M., 2011.)

“Sandra je divna učiteljica…zrači nekom posebnom vibrom-smirenošću…ne govori puno-ali daje na znanje.”( I., 2011.)

“Zato voditeljicu doživljavam kao osobu koja nema samo stručna, teoretska znanja, nego i kao vrlo intuitivnu i suptilnu osobu koja naslućuje i vrlo nježno me vodi (a ne gura me ili navlači) prema mome, a ne svome odgovoru. Nema sile i nema forsiranja, a to je meni osobno jako važno.”( M., 2012.)

“Sandra je fantastična osoba, a posebno mi je velika stvar ta što i sama Sandra s nama često podijeli svoje emocije, a to nisam upoznala u nijednoj drugoj vrsti terapije. Meni to osobno pomaže i stvorilo mi je poseban osjećaj bliskosti te me još više opustilo.”( M., 2012.)

“Mislim da jako voliš svoj posao, ali kako su tvoj posao ljudi, rekla bih da ponajprije voliš ljude, a taj duboki respekt kojeg osjećaš za svaku od nas pojedinačno je nešto što se ne može sakriti. Često se zateknem kako razmišljam kako bi danas izgledao moj život da sam u vrtiću i školi imala nekoga kao što si ti za odgojitelja, učitelja…” ( M., 2012.)

“Impresionirala me je lakoća s kojom vodiš radionicu. Sviđa mi se prostor slobode koji puštaš sudionicima. Zahvalna sam ti.” (Povratak u nepoznato, 2017.)

 O 5Ritmova TERAPIJI POKRETOM I PLESOM

“….odbaci sva očekivanja, sve pretpostavke i sve predrasude. Ono što je čarobno je to da dobivam odgovore i prije nego što postavim pitanja… Uvijek otkrijem nešto novo, nekad zastrašujuće, nekad očaravajuće. Osim art terapije (koja ima neke dodirne točke s Terapijom pokretom i plesom), ne znam na kojem drugom mjestu, tj. kojim drugim oblikom rada na sebi bi takvo nešto bilo moguće.” (M., 2012.)

“Tjelesno, duhovno, emotivna 3D metoda kojom otkrivam i re-kreiram sebe.”( M., 2012.)

“…na tvojoj radionici se trebam verbalizirati što mi je jako teško, tvoje upute vode me negdje duboko gdje mi nije uvijek ugodno ići, u plesu cijelo vrijeme sam prisebna i razmišljam o sebi, dok na 5 ritmova se izgubim skroz tj. pustim mozak na pašu. Druga stvar pak koja proizlazi na tvojim radionicama iz promišljanja i zaranjanja u sebe je nalazak velikog izvora kreativnosti što je super da na kraju imamo način da to realiziramo, na taj način mi se puno lakše izraziti  nego riječima.” (L., 2009.)

“Meni je tvoja terapija pokretom kao korak dalje od ritmova, kao ritmovi + još nešto, i ful mi dobro dođe za razrađivanje onoga što sam otkrila u Zagrebu na svim tim radionicama i uokolo. Osim plesa ti u radionicu uvodiš i puno pričanja i art terapiju. Ritmove koristiš kao alat, a ne kao glavne zvijezde cijele radionice.” (M., 2010.)